Известие

Collapse
No announcement yet.

Нарязани дискове 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нарязани дискове 2.4

    Колеги лятото ми пилиха предните дискове,но беше ясно,че това е временно решение още повече,че тогава не изпилих и накладките и сега проблема пак се появи с биенето в педала и волана при спиране от висока скорост.След зимата съм решил да засилвам конете и предпочитам да си сложа нарязани дискове отпред(отзад ги смених преди 1 семица).Знаете ли цени за моделите нарязани на Брембо и също на някоя друга марка от същия ранг?Накладки мисля да сложа Текстар,защото най-много ги хвалят в комбинация с нарязани дискове.Манимпекс са вносители на Брембо,но нямам регистрация там и не мога да разлгедам какво предлагат за 156 2.4
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
    Колеги лятото ми пилиха предните дискове,но беше ясно,че това е временно решение още повече,че тогава не изпилих и накладките и сега проблема пак се появи с биенето в педала и волана при спиране от висока скорост.След зимата съм решил да засилвам конете и предпочитам да си сложа нарязани дискове отпред(отзад ги смених преди 1 семица).Знаете ли цени за моделите нарязани на Брембо и също на някоя друга марка от същия ранг?Накладки мисля да сложа Текстар,защото най-много ги хвалят в комбинация с нарязани дискове.Манимпекс са вносители на Брембо,но нямам регистрация там и не мога да разлгедам какво предлагат за 156 2.4
    http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Аз съм с това от доста време в комбинация с накладки от същата марка..... Доста други колеги във форума също могат да изкажат положителни мнения за марката.....
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #3
      Мерси колега за инфото Видях,че предлагат и на Брембо горе-долу за същата цена,но нито на Брембо,нито на Щайнхоф предлагат нарязани...А от това,което прочетох по форуми нарязаните повече ядат накладките,но пък перфорираните имат по-голям шанс да се изтънят и след това покрай дупките да се пропукат Това може да се единични случаи,но като цяло и на визия ми харесват повече нарязаните Видях в чужди сайтове за 156 2.4 158 паунда нарязани на Брембо,така че ако няма по-евтина оферта за Брембо,казвайте и други марки,но за НАРЯЗАНИ Сега видях в един сайт,че водещите марки са Brembo,SBS,TRW,APEC,BREM TECH ,но не мога да им отворя каталозите и не знам на какви цени са
      Last edited by KoRny; d.m.y г., 12:16.
      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
        Мерси колега за инфото Видях,че предлагат и на Брембо горе-долу за същата цена,но нито на Брембо,нито на Щайнхоф предлагат нарязани...А от това,което прочетох по форуми нарязаните повече ядат накладките,но пък перфорираните имат по-голям шанс да се изтънят и след това покрай дупките да се пропукат Това може да се единични случаи,но като цяло и на визия ми харесват повече нарязаните Видях в чужди сайтове за 156 2.4 158 паунда нарязани на Брембо,така че ако няма по-евтина оферта за Брембо,казвайте и други марки,но за НАРЯЗАНИ
        Това за пропукването може да стане само ако си купиш нормални дискове и си ги надупчиш ти - доколкото зная надупчените (за нарязаните не съм сигурен) дискове са с друг тип структура на метала за да устоят на натоварванията и точно този тип напукване.
        Преди да избера тези и аз бях пред голяма дилема и поне при брембо надупчен диск е доста по висок клас от нарязан ,бях решил че ако ще са нарязани то по добре ATE power Disc - които отново се внасят от манимпекс и са като детелинки - доста приятна визия.Тогава ги нямаше а за внос трябваше да се чака и мисля и цената беше висока..
        Спрях се на Steinhof и сега не съжалявам нито за миг , в AXM тогава нямаха спорни накладки и сложих обикновени.В момента вече предлагат и спорна серия накладки на същата марка.

        И все пак ако ще са нарязани виж първо положението с Ате !
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #5
          В Манимпекс Brembo Max (нарязаните) 284/22мм вентилирани са 157 лв/бр.
          Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
          Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
          Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
          Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
            Това за пропукването може да стане само ако си купиш нормални дискове и си ги надупчиш ти - доколкото зная надупчените (за нарязаните не съм сигурен) дискове са с друг тип структура на метала за да устоят на натоварванията и точно този тип напукване.....
            Това не е точно така,надупчените дискове са доста податливи на микро пукнатини точно за това че са надупчени.Какво се случва когато един диск се е нагрял независимо от това че е надупчен с цел по-добро охлаждане,след като преминеш през локва?Или когато управляваш автомобила си зимата?
            Разбира се това не се случва за един месец..
            Иначе за надеждност и визия спор няма.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
              Мерси колега за инфото Видях,че предлагат и на Брембо горе-долу за същата цена,но нито на Брембо,нито на Щайнхоф предлагат нарязани...А от това,което прочетох по форуми нарязаните повече ядат накладките,но пък перфорираните имат по-голям шанс да се изтънят и след това покрай дупките да се пропукат Това може да се единични случаи,но като цяло и на визия ми харесват повече нарязаните Видях в чужди сайтове за 156 2.4 158 паунда нарязани на Брембо,така че ако няма по-евтина оферта за Брембо,казвайте и други марки,но за НАРЯЗАНИ Сега видях в един сайт,че водещите марки са Brembo,SBS,TRW,APEC,BREM TECH ,но не мога да им отворя каталозите и не знам на какви цени са
              Последно вземах на около 115 лв/бройка наразян диск на брембо,това е ако не ме лъжи паметта,но лесно може да се провери
              мисля,че имаше и наличности,ама до лятото дали ще има...един бог знае
              Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
              Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
              Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
              Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
              Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

              Comment


              • #8
                До сега 3 години карах с надупчени и нарязани дискове ходил съм на пистови мероприятия не веднъж, давал съм газ до 170-180 и съм спирал кажи речи аварийно и после пак газ до 170-180 няколко пъти в рамките на 5-10 минути...До последно нямах никакви пукнатини итн по дисковете... Сега пак сложих надупчени
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                  Последно вземах на около 115 лв/бройка наразян диск на брембо,това е ако не ме лъжи паметта,но лесно може да се провери
                  мисля,че имаше и наличности,ама до лятото дали ще има...един бог знае
                  Колега на 1.9 дисковете са по-малки и май за това са по-евтини,в ebay разликата м/у 1.9 и 2.4 беше някъде около 30-40 долара на диск
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                    Колега на 1.9 дисковете са по-малки и май за това са по-евтини,в ebay разликата м/у 1.9 и 2.4 беше някъде около 30-40 долара на диск
                    По-малки са плътните, вентилираните са еднакви 284мм.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      Това не е точно така,надупчените дискове са доста податливи на микро пукнатини точно за това че са надупчени.Какво се случва когато един диск се е нагрял независимо от това че е надупчен с цел по-добро охлаждане,след като преминеш през локва?Или когато управляваш автомобила си зимата?
                      Разбира се това не се случва за един месец..
                      Иначе за надеждност и визия спор няма.
                      Нали затова ги правят от друг тип материал - за да избегнат това нацепване - ако си купиш обикновен диск и го надупчиш - ще се нацепи - при спортните не съм чул такова нещо .
                      Но от горещи спирачки и локва вода и изкривяване на диска никога не си защитен за съжаление...
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment


                      • #12
                        Аз не искам да кажа че се цепят от край до край...а че се появяват малки пукнатини точно под корозията на самите дупки.
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          Преди 1000 км изхвърлих нарязани дискове БРЕМБО, купувани от представителя. Едвам ги изтраях 10 000 км, няма такова бучене, а след 5 000 км започна да спира много тежко колата. Сега сложих каквото предписват и повече такива илиенски изпълнения не бих си правил с колата! Навремето ги купих с идеята да седят по хладни при форсаж, но освен че си увредих тъпанчетата, друго не се случи.
                          За надупчени нищо не мога да кажа, но истината е в по-големи дискове и многобутални апарати ... другото е пълен ташак - рейсинг накладки, рейсинг дискове ... илиенска работа
                          Препоръчвам ти да си вземеш нормални дискове с хубави накладки ... сигурно на 100 коня ще ги слагаш, няма да стане 200 ако са нарязани или надупчени.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Ми или 136 коня или 140,но като я ремапна не искам след 2-3 спирания,спирачките да прегреят,педала да става твърд и да не спира колата ...
                            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                            Comment


                            • #15
                              Така при нарязани бучат, а при надупчени? Споделете!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X